Lite väl sent att börja blogga nu, va?

Jo, det kan man ju tycka. Att jag dessutom inte har ett särskilt spännande liv, inte partar och står i eller har en massa extrema åsikter kanske gör det ännu mer obegripligt att jag ska skriva en blogg. För att inte prata om det faktum att jag är nästintill ordblind.

Så, varför? Ja, kanske just därför. Jo fan, det är nog precis därför. För att jag är så evinnerligt trött på högljuda åsikter utan tanke, mening eller något form av perspektiv. För att jag faktiskt tror att jag kan skriva något, tillföra något, som inte finns där idag. Om du sedan finner det intressant att läsa om mina hundar, jakt, vad som händer på vår gård och mina åsikter om vårt mediasamhälle är en annan sak, men jag kommer i alla fall att göra det. Och det är ju alltid något.

Vi säger så.

2 Responses to “Lite väl sent att börja blogga nu, va?”


  1. 1 cec 12/07/2010 kl. 8:57 f m

    nej, det var på tiden anders! du har härmed en till läsare av bloggen. vi ses!


Kommentera

Ange din e-postadress för att följa denna blogg och få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 13 andra följare

Twitter-uppdateringar


