Nu kom jag på varför!

Hade glömt bort det (och du kanske inte tycker det märks) men jag gillar ju verkligen att skriva. Det betyder ju inte på något sätt att jag gör anspråk på att vara en skribent av rang, men det är ju väldigt roligt. Det är också det enda jag faktiskt har varit bra på när jag gick i skolan. Min grej var aldrig ämnen där man behövde ge svar, utan såna där man kunde besvara frågan med en annan fråga. Jag gillade uppsatser. (Dessvärre så belönar ju vårt skolväsen måttet av upprepad repetitiv kunskap, snarare än faktiskt förmåga att förstå och lösa uppgifter, så mina betyg i 9:an såg mer ut som en slags binär Matrix-kod med 1:or och 0:or, än någon kan kunde använda senare i livet.)

I vilket fall, jag gillar att skriva och hoppas att du kommer att gilla det jag skriver, eller i alla fall sättet jag gör det på.

0 Responses to “Nu kom jag på varför!”



  1. Kommentera

Kommentera

Ange din e-postadress för att följa denna blogg och få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 13 andra följare

Twitter-uppdateringar


