Ett inlägg om nästan ingeting alls

Får lite dåligt samvete av att jag är så sjukt usel på att uppdatera den här bloggen. Dessvärre är det inte mot dig som läsare direkt jag har skuldkänslor (då jag ser i statistiken att det nästan inte finns några är det svårt att känna att jag gör någon besviken. Ja, förutom min vän Totte Stub då. Förlåt Totte för att jag är så dålig på att skriva här) utan mer mot själva bloggen. Som om den vore ett kännande ting men ändå inte. Låg i natt och kom på att jag har en bild av bloggen som en slags textmatad tamagotchi. Och även om den inte klagar, hoppar, piper, bajsar eller rent utav dör, så känner jag mig som en dålig blogghusse ändå.

Förlåt bloggen. Här får du en bild på mitt första försök till vildsvinsprosciutto (som inte alls blev så dumt faktiskt. Kanske tar och smäller ihop en helt egen post om det här senare)  i väntan på att det blir vår och man kan få lust att göra något annat än bara överleva.

3 Responses to “Ett inlägg om nästan ingeting alls”


  1. 1 Totte 27/02/2011 kl. 9:24 e m

    Haha. Som jag har väntat.

  2. 3 Peter Ohrmér 01/03/2011 kl. 6:28 e m

    Den som väntar på något gott…


Kommentera

Ange din e-postadress för att följa denna blogg och få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 13 andra följare

Twitter-uppdateringar


